נגן מחליף – עומר בוקסנבוים, הפועל רמת גן

עומר בוקסנבוים, מחזיק גביע המדינה הטרי מספר בפינה החדשה מה גרם לו להתרחק ממשינה, לאיזה להקה אין שירים לא טובים ואיזה שיר שמע רק לפני שעלה לגמר גביע המדינה. בנגן מחליף אני אציג שאלון קבוע לספורטאים מענפים שונים על המוסיקה שהם אוהבים.

"הייתי שמח להיות בהופעה של דיוויד בואי" בוקסה בנתיים רק חולצה של בואי


1. באיזה קבוצה אתה משחק בימים אלה ומה ההישג הכי גדול שלך בקריירה?

חתמתי על חוזה חדש עם הקבוצה שבה גדלתי, הפועל רמת גן. זו העונה הרביעית ברציפות שאני בקבוצה. כמובן שההישג הכי גדול שלי זה שתי הזכיות בגביע המדינה עם הפועל ר"ג.

2. מה הז'אנר המוסיקאלי האהוב עלייך ואיך נחשפת אליו לראשונה?

האמת שאין לי ז'אנר אחד האהוב והמוזיקה שאני שומע מאוד מגוונת. הדוגמה הכי טובה זה שאתה יכול למצוא אותי ערב אחד בפלקה בהופעה של חיים משה ויום אחרי בלבונטין 7 בהופעה של ערן צור.

3. האם אתה זוכר את ההופעה הראשונה שהלכת אליה? של מי ומתי?

 בגיל 11 או 12 משינה הגיעו להופיע בפארק דרום שבגבעתיים הלכתי עם כמה חברים מהשכונה, הייתי מעריץ  גדול של משינה בילדות עד שגיליתי שיובל בנאי אוהד מכבי ומשם התחילה הנסיגה מהאהבה למשינה.

4. מי היא הלהקה המועדפת עלייך? למה ?

פט שופ בויז. אחי הגדול מעריץ גדול שלהם ונחשפתי למוזיקה שלהם בגיל צעיר ומאז אני תמיד נהנה להאזין להם. אין להם שירים לא טובים.

5. מה התנגן אצלך ברכב בנסיעה האחרונה שלך?

הכבש הששה עשר. הדיסק המועדף על הבת שלי.

6. מה הייתה ההופעה הכי טובה שהיית בה וההופעה שהכי הייתה רוצה להיות בה?

פורטיס פורטיס ושוב פורטיס הפרפורמר הכי גדול בארץ. הייתי שמח להיות בהופעה של דיוויד בואי!

7. עם איזה מוסיקאי היית רוצה לשבת על בירה ולמה?

אריק איינשטיין ולא רק בגלל הידע שלו בספורט.

8. עטיפה של איזה אלבום חקוקה לך בזכרון?

מפלצות התהילה האלבום הרוק הטוב ביותר שנעשה בארץ יחד עם 1900.

9. אם היית חבר בלהקה על איזה כלי היית מנגן?

לצערי התחום המוזיקלי פחות מפותח אצלי.

10. איזה שיר נותן לך הכי הרבה מוטיבציה והיית רוצה לעלות איתו על המגרש?

אני שומע המון מוזיקה לפני משחקים וגם זה משתנה אצלי. לפני המשחק האחרון (הגמר גביע) שמעתי את Helicopter של Bloc Party.

11. מה הפסקול (כלומר אלבום) האולטימטיבי לסופי שבוע?

סופי שבוע זה אחרת. 1900 זה האלבום שאני מקשיב לו הכי הרבה אבל בסופי שבוע זה יותר לכיוון של חיים משה ודקלון.

12.  מה הם חמשת השירים הכי טובים בכל הזמנים לדעתך?

וואו איזו שאלה קשה. נתתי לך חמישה שירים שאני מאוד מאוד אוהב אבל עדיין לא סגור שהם הכי טובים:

1.פורטיס-כוכב הקופים

2.The Smiths-How Soon Is Now

3. A Flock Of Seagulls- I ran

4. דקלון מבצע את סורו ממני

5.שמוליק קראוס-אמצע הרומן

13. ולסיום, השלם את המשפט: סקס, סמים ו…

כדורגל

עומר בוקסנבום המשחק בעמדת הקשר גדל בגבעתיים ושיחק כדרוגל במחלקת הנוער של הפועל ר"ג, בגיל נורא צעיר זכה בגביע המדינה עם הקבוצה הצנועה מהמכתש. ההצלחה הביא אותו למכבי חיפה הגדולה ושם היה שותף לזכיה באליפות המדינה. בגלל חוסר בדקות משחק עזב את הכרמל להפועל פ"ת ושם שיחק שנתיים. התחנה הבאה הייתה מכבי הרצליה ומשם למכבי פ"ת. אחרי שבע שנים שנדד בליגת העל חזר למועדון ילדותו וזכה שוב בגביע המדינה כשמקביל הקבוצה ירדה לליגה השנייה. את הזכייה בגביע של עונת 13\12 הוא מגדיר כ "ללא ספק הרגע הגדול בקריירה שלי".

החמישייה של עומר בוקסנבוים:

2 תגובות

כתיבת תגובה

